Opći uvjeti poslovanja

UVJETI KUPNJE

  • Uvjeti kupnje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata, odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) je tvrtka TIA MOBITELI d.o.o. (u daljnjem tekstu TIA), a Kupac robe je posjetitelj internet trgovine koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga prodavatelju.
  • Prilikom narudžbe Kupac prihavaća uvjete kupovine koji su ovdje navedeni. Na sve slučajeve koji nisu ovdje definirani, primjenjuju se zakoni Republike Hrvatske.
  • Putem internet trgovine Prodavatelja omogućena je kupnja svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavatelja.
  • Istaknute cijene su maloprodajne i sadrže PDV (osim ako nije drugačije navedeno u opisu artikla/usluge)
  • Transakcijska valuta je EUR (€).
  • Prodajno mjesto nalazi se u Republici Hrvatskoj.
  • Svi proizvodi su uvezeni preko ovlaštenih uvoznika i dobavljača za Republiku Hrvatsku i isporučuju se sa jamstvenim listovima, uputstvima i svom ostalom dokumentacijom predviđenom zakonima.
  • Prodavatelj nastoji putem ovih stranica pružiti posjetiteljima i kupcima što točnije informacije o proizvodima, tehničke specifikacije, cijene i dostupnost. Na žalost, s obzirom da podaci dolaze iz mnogo različitih izvora, ne možemo jamčiti 100%-tnu točnost svih podataka na našim web stranicama. Hvala na razumijevanju!
  • Ugovor stupa na snagu i obavezuje u trentuku kada Prodavatelj potvrdi raspoloživost i cijenu robe i ovisno o načinu plaćanja autorizira plaćanje karticom, pošalje službenu obvezujuću ponudu za plaćanje virmanom ili pošalje kupcu račun i obavijest o vremenu slanja pošiljke. Ugovor ne stupa na snagu samom obavljenom narudžbom i primitkom automatizirane poruke o obavljanju iste od strane sustava Web trgovine TIA mobiteli, jer u trenutku obavljene narudžbe roba može promjeniti raspoloživost, cijenu ili specifikacije. Tek službena obvezujuća ponuda ili izdavanje računa potvrđuje cijenu i raspoloživost robe.
  • Prodavatelj zadržava pravo promjene cijene i bilo kojih drugih informacija, bez prethodne najave!

PROIZVODNI ASORTIMAN (mobiteli)

  • Svi naši uređaji rade na svim mobilnim mrežama, tj. podržani su svi operateri.
  • IMAJU JAMSTVO 24 MJESECA OD DANA KUPNJE, izuzev Applea koji ima tvorničko jamstvo od 12 mjeseci.
  • Jamstva se ostvaruju u ovlaštenim servisima unutar Hrvatske. Po potrebi, za uređaje koji nemaju ovlašteni servis u HR, ili zbog nekih razloga uređaj nema adekvatnu servisnu podršku, uređaji se šalju na servis u zemlju porijekla (EU)
  • Svi uređaji imaju izbornik na hrvatskom jeziku izuzev uređaja koji to tvornički ne podržavaju.
  • Prema oznaci na kraju naziva (određenih) proizvoda može se iščitati zemlja/područje za koje je uređaj namijenjen:
    • EU - EUROPSKA UNIJA
    • DE - NJEMAČKA

NARUČIVANJE

Proizvodi se naručuju elektronskim obrascem i neopozivi su. Da bi proces narudžbe bio ispravan i potpun, kupac je dužan pravilno ispuniti obrazac za prijavu

DOSTAVA

Troškovi dostave naplaćuju se 4,50 € za područje cijele Hrvatske (osim otoka) za iznose kupnje do 260 €. Ako je Iznos veći od 260 €, dostava se ne naplaćuje. Ukoliko je pošiljka nestandardna (velike dimenzije ili masa), Prodavatelj će kontaktirati kupca radi dogovora o troškovima dostave.

Proizvodi se dostavljaju putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta. Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od oštećenja u transportu.

Roba je osigurana i od gubitka u dostavi, te ako Kupac ni nakon 7 dana od predaje narudžbe ne dobije nikakvu obavijest ili isporuku od Prodavatelja, mora ga obavijestiti kako bi Prodavatelj mogao osigurati pronalazak pošiljke ili poslati zamjensku.

Rok isporuke ovisi o raspoloživosti artikala na lagerima glavnih uvoznika. Kontaktirajte nas kako bismo mogli precizirati rok isporuke.

Ukoliko proizvod dolazi na paleti, rok isporuke može biti od 7 do 14 radnih dana.

Kupac može preuzeti robu osobno u našoj poslovnici. U tom slučaju potrebno je pričekati obavijest prodavatelja da je roba pripremljena za isporuku.

NAČINI PLAĆANJA

Naručene proizvode s troškovima dostave kupac će prodavatelju platiti:
  • gotovinom
  • pouzećem
  • općom uplatnicom ili virmanom
  • kreditnim karticama (online).
    • Diners: 2-36 rata
    • Premium Visa: 2-12 rata
    • MasterCard (Zagrebačka banka): 2-12 rata
    • PBZ Visa: 2-12 rata
    • PBZ Maestro: 2-12 rata
    • Visa Avenue Mall: 2-12 rata
    • Visa (Erste&Steiermarkische bank d.d.): 2-12 rata
    • Maestro (Istarska Kreditna Banka Umag d.d.): 2-12 rata
    • Maestro (Nova hrvatska banka d.d.): 2-12 rata
    • Maestro (Kent Banka): 2-12 rata
    • Maestro (Agram Banka d.d.): 2-12 rata
    • Maestro (Slatinska banka d.d.): 2-12 rata
    • Maestro ostalih banaka: jednokratno
Minimalni iznos narudžbe za obročnu otplatu je 30 €

Prilikom kupnje proizvoda u poslovnici, dostupne su dodatne mogućnosti kartičnog plaćanja:
  • Premium Visa: 2-6 rata
  • PBZ VISA: 2-12 rata
  • PBZ MAESTRO: 2-12 rata
  • PBZ MASTER CARD: 2-12 rata
  • ZABA MAESTRO: 2-12 rata
  • ZABA VISA: 2-12 rata
  • ZABA MASTERCARD: 2-24 rata

amex mc visa dinners maestro

U slučaju da kupac naruči robu i odbije je primiti, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.

U slučaju plaćanja kreditnom karticom, autorizacija iznosa je na čekanju i Prodavatelj će teretiti Kupčevu kreditnu karticu neposredno pred samu isporuku. Sve transakcije internetom zaštićene su sigurnosnim protokolom i TIA je ovlaštena od kartičnih kuća za sigurno poslovanje, i zajedno jamče kupcu sigurnost prilikom kupovine u našoj internet trgovini.

ZAMJENA PROIZVODA / POVRAT / REKLAMACIJE

Reklamacije i prigovori

Ako ustanovite da iz nekog razloga niste zadovoljni proizvodom koji ste kupili, molimo vas da nas u roku od 14 dana od datuma primitka proizvoda odnosno primitka zadnjeg proizvoda iz narudžbe kontaktirate i slijedite navedene korake:

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa i opisom reklamacije e-mailom na reklamacije@tia-mobiteli.hr ili telefonski na 091/982-22-22.

Ovisno o Vašem prigovoru/reklamaciji i konkretno opisanom razlogu nezadovoljstva proizvodom, poslat ćemo Vam informaciju o: mogućnosti zamjene proizvoda, povratu proizvoda, povratu novca, servisnoj usluzi u slučaju potrebe popravka proizvoda, drugim informacijama vezano za vaš prigovor/reklamaciju.

U slučajevima zamjene ili povrata, PROIZVODE (POVRAT ILI ZAMJENA) POTREBNO JE DOSTAVITI NA ADRESU: TIA MOBITELI d.o.o., Donja Reka 39C, 10450 Jastrebarsko. Po zaprimanju proizvoda, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod izvršavamo u roku 2-3 dana, a najkasnije u roku 14 dana. U suprotnom nas kontaktirajte e-mailom na reklamacije@tia-mobiteli.hr ili telefonski na 091/982-22-22.

U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.

Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati TIA. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.

Ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte TIA. Ako TIA organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.

Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).

U slučaju neriješenih prigovora potrošači mogu rješavati potrošački spor putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16) . TIA će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Radnička cesta 52/I, 1000 Zagreb, Hrvatska, ili na https://www.hup.hr.


Povrati

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.

Iznimka od ovog ovlaštenja odnosi se na proizvode za koje čl. 79. Zakona o zaštiti potrošača isključuje pravo na jednostrani raskid ugovora o čemu će vas TIA posebno upozoriti u ponudi konkretnog proizvoda.

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovdje (kliknite za preuzimanje).

Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.

Vaš zahtjev za zamjenu ispravnog proizvoda (npr. neodgovarajuća boja proizvoda) koji ste kupili smatrat će se jednostranim raskidom, pa Vas molimo da u tom slučaju obavezno ispunite obrazac za povrat proizvoda koji ste dobili uz proizvod kako bismo znali da želite zamjenu proizvoda. Proizvode (povrat ili zamjena) potrebno je dostaviti na adresu: TIA MOBITELI d.o.o., Donja Reka 39C, 10450 Jastrebarsko.

U slučaju jednostranog raskida ugovora i/ili storniranja narudžbe postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Kupac prema Zakonu o zaštiti potrošača članak 77. mora izvršiti povrat robe bez odgađanja u roku od 14 dana od kada je obavijestio o svojoj odluci da raskida ugovor, te snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora. Ukoliko kupac želi može se obratiti TIA e-mailom na reklamacije@tia-mobiteli.hr ili telefonski na 091/982-22-22 radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda od strane TIA mobiteli. TIA mobiteli poziva kupca da proizvod zapakira u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe što je utvrđeno kao obveza potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora u zakonskom roku od 14 dana. TIA obavještava kupce da će o umanjenju vrijednosti kupljenog proizvoda u odnosu na oštećenje ambalaže odnosno oštećenje proizvoda koje nije uzrokovano provjerom funkcionalnosti proizvoda utvrđivati za svaki vraćeni proizvod pojedinačno te će o tome obavijestiti kupca nakon primitka vraćenog proizvoda.

TIA preporuča svojim kupcima prilikom preuzimanja proizvoda, vezano uz jednostrani raskid ugovora u zakonskom roku od 14 dana:

  • slika proizvoda‎ prikazuju načelan izgled te način uporabe proizvoda kao i prezentaciju proizvoda kako to predviđa proizvođač. Slika ne prikazuje do detalja konkretan proizvod koji se isporučuje kupcu, stoga TIA preporuča kupcu da detaljno pregleda karakteristike proizvoda koji su navedeni u ponudi na Internet stranici TIA mobiteli prilikom izbora proizvoda.
  • ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati TIA. AKO KUPAC NE REKLAMIRA OŠTEĆENJE AMBALAŽE DOSTAVLJAČU U TRENUTKU PREUZIMANJA PROIZVODA, SMATRA SE DA JE PREUZEO PROIZVOD S NEOŠTEĆENOM AMBALAŽOM.
  • ako oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte TIA. Ako TIA organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.
  • ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda. U deklaraciji proizvoda koju dobivate uz proizvod su upute za otvaranje ambalaže bez oštećenja za tehničku robu.
  • pažljivo pregledajte proizvod, njegovu prirodu, obilježja i funkcionalnost (npr. aktivirajte uređaj na struju ili bateriju) ali nemojte proizvod koristiti ili njime rukovati ako namjeravate koristiti zakonsko pravo na raskid ugovora, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.

Rukovanje proizvodom (korištenje istoga u njegovu svrhu, npr. pečenje hrane u pećnici, nošenje stvari u torbi i sl.) umanjuje vrijednost proizvoda.

TIA obaviještava kupce o specifičnim svojstvima pojedinih proizvoda kao što su: mobiteli, tableti, laptopi, stolna računala, televizori, igraće konzole i sl., za koje zbog njihovih karakteristika nije moguće provjeriti njihovu funkcionalnost bez rukovanja proizvodom npr. montiranja/stavljanja u funkciju/sastavljanja. Iz tog razloga TIA mobiteli neće biti u mogućnosti izvršiti povrat kupoprodajne cijene (u cjelosti ili djelomično) za ove proizvode u slučaju kada je za povrat naveden razlog: provjera funkcionalnosti jer sama provjera funkcionalnosti umanjuje vrijednost proizvoda time što se stanje proizvoda nepovratno mijenja.

TIA obavještava kupce da su uređaji za profesionalnu upotrebu posebno označeni. Uređaji koji nemaju takvu oznaku nisu predviđeni za profesionalno korištenje i nije ih preporučljivo koristiti u profesionalne svrhe jer takva vrsta kvara nije pokrivena jamstvom te u tom slučaju trošak popravka snosi kupac. Ukoliko ovlašteni servis utvrdi da se radi o opisanoj vrsti kvara, TIA neće moći preuzeti odgovornost niti trošak prouzrokovan postupanjem kupca protivno ovoj obavijesti.

TIA preporuča kupcima da za proizvode koje je potrebno montirati/pustiti u rad obavezno kontaktira ovlašteni servis jer proizvođači u pravilu osporavaju prava iz jamstva za svaki proizvod koji je neovlašteno montiran/pušten u rad.

U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), TIA ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda. TIA odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.

Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata kupac će primiti u roku od 10 dana putem maila. Povrat novčanih sredstava kupcu bit će odrađen najkasnije u roku od 5 dana od datuma upućivanja obavijesti kupcu.

Kupac može ostvariti povrat sredstava u punom iznosu za kupljeni proizvod ako je isti nekorišten, neotvaran i u originalnom pakiranju. Za proizvode koji su raspakirani ili korišteni, zadržavamo pravo umanjiti iznos povrata sredstava.

Kada se uređaj vraća na našu adresu radi povrata sredstava, isti mora biti u originalnom pakiranju kako bi se mogao izvršiti puni povrat. Ukoliko uređaj nije u originalnom pakiranju, cijena povrata će biti umanjena.

Reklamacije na neispravnost proizvoda prosljeđuju se u ovlašteni servis koji odlučuje da li će reklamirani proizvod biti zamijenjen, popravljen ili vraćen u zaprimljenom stanju. U slučaju reklamacije proizvoda za koji servis utvrdi ispravnost, ovisno o načinu poslovanja servisa moguća je naplata postupka dijagnostike, te u slučaju postojanja iste, kupac će biti prethodno obaviješten.

Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva. Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronći ovdje (kliknite za više info).

PROIZVODE (POVRAT ILI ZAMJENA) POTREBNO JE DOSTAVITI NA ADRESU: TIA MOBITELI d.o.o., Donja Reka 39C, 10450 Jastrebarsko.

Rješavanje sporova

U slučaju spora između kupca i prodavatelja, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje Centru za mirenje. Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Zagrebu.

DOZVOLE I RJEŠENJA

HALMED: Dozvola za Internet prodaju medicinskih proizvoda


Izjava o privatnosti

Ova Izjava o privatnosti odnosi se na povjerljivost osobnih podataka koji su prikupljeni u procesu registracije Kupaca internet stranice TIA MOBITELI d.o.o. (u nastavku TIA), odnosno u procesu registracije Korisnika primatelja obavijesti o proizvodima i akcijama internet stranice TIA. Ova Izjava o privatnosti je sastavni dio Općih uvjeta poslovanja TIA.

TIA kao pružatelj usluga internetske stranice pridržava se važećih propisa s ciljem zaštite privatnosti svojih Kupaca odnosno Korisnika, a posebice Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka EU. Ovim dokumentom opisano je kako voditelj obrade TIA, Donja Reka 39C, Jastrebarsko obrađuje osobne podatke.

Upućuju se Kupci internet stranice TIA (u daljnjem tekstu Kupci) odnosno Korisnici primatelji obavijesti o proizvodima i akcijama TIA (u daljnjem tekstu Korisnici) da pročitaju sve navedeno na ovoj stranici kako bi lakše razumjeli koje podatke TIA prikuplja i obrađuje, u koju svrhu, temeljem koje pravne osnove, s kime ih i zašto dijeli, koje zaštitne mjere provodi, te koja su vaša prava vezana za pristup osobnim podacima, ispravak, brisanje te vaše pravo na prigovor.

Svaki Kupac odnosno Korisnik koji ima bilo kakva pitanja u vezi osobnih podataka može poslati e-mail poruku na adresu szzop@tia-mobiteli.hr

Prihvaćanjem ove Izjave o privatnosti prilikom registracije Kupca odnosno prijavom na internet stranici TIA od strane Korisnika primatelja obavijesti o proizvodima i akcijama TIA, Kupac, odnosno Korisnik, potvrđuje da je pročitao, razumio i da se slaže s obradom osobnih podataka kako ih ova Izjava utvrđuje.

Koju vrstu osobnih podataka prikuplja i obrađuje TIA putem internet stranice tia-mobiteli.hr?

Prilikom registracije osobe za Kupca internet stranice, TIA će od budućeg Kupca zatražiti pružanje određenih informacija o sebi (osobnih podataka) kao što su ime i prezime, adresa (uključujući poštanski broj), e-mail adresa, telefonski broj, broj mobitela, datum rođenja (opcionalno), korisničko ime i lozinka.

Kupac potvrđuje da se slaže s obradom osobnih podataka klikom na gumb za prijavu.

Davanje osobnih podataka je odluka Kupca odnosno Korisnika. Ako Kupac odnosno Korisnik ne pruži tražene obavezne informacije za određenu aktivnost koja ih zahtijeva, neće mu biti dopušteno uključivanje u takvu aktivnost, jer bez tih podataka aktivnost neće biti tehnički provediva.

Osim ovih podataka automatski prikupljamo podatke s vašeg računala, što može uključivati IP adresu, a postoje i situacije u kojima automatski prikupljamo druge vrste podataka kao što su datum i vrijeme pristupa na internet stranicu tia-mobiteli.hr, informacije o hardveru, softveru ili internetskom pretraživaču koji koristite kao i o operativnom sustavu vašeg računala te verziji aplikacije i vašim jezičnim postavkama.

Također možemo prikupljati informacije o klikovima na tia-mobiteli.hr stranicama koje su vam prikazane. TIA preporuča Kupcima da brinu o svojoj ulaznoj lozinki za korisnički račun internet stranice tia-mobiteli.hr. Preporučamo prilikom odabira kombinacije znakova za lozinku svakako kombinirati velika i mala slova te brojeve, te da svakako upotrijebite lozinku od barem šest znakova. Lozinku preporučamo periodično promijeniti (barem jednom godišnje).

U koju svrhu TIA prikuplja i obrađuje osobne podatke?

TIA prikuplja i obrađuje osobne podatke Kupca internet stranice u svrhu provođenja sigurne provjere autentičnosti Kupaca koji pristupaju internet stranici, realizacije ugovora o kupnji robe ili usluga, dostave robe Kupcu, komunikacije s Kupcem, eventualnih pravnih postupaka vezanih uz realizaciju ugovora, te dijelom primjenjujemo i automatizirane procese za obradu kako bismo stalno unaprjeđivali svoje procese u interesu Kupaca, kako bi ponuda za Kupca bili individualnija te kako bi svoju ponudu proizvoda i usluga što više prilagodili navikama i potrebama Kupaca.

TIA prikuplja i obrađuje osobne podatke Korisnika primatelja obavijesti o proizvodima i akcijama u svrhu slanja obavijesti, poziva na sudjelovanje u nagradnim natječajima putem e-maila, društvenih mreža ili drugih komunikacijskih kanala na koje ste se prethodno prijavili, eventualnih pravnih postupaka vezanih uz realizaciju ugovora, radi stvaranja korisničkog profila s ciljem individualnog primanja obavijesti, istraživanja tržišta te poboljšanja efikasnosti i kvalitete naših usluga.

Ne prikupljamo podatke o djeci. Uvjerimo li se kako su takvi podaci preneseni nama bez pristanka roditelja ili skrbnika djece mlađe od 16 godina, uklonit ćemo ih bez odgađanja. Maloljetnici mlađi od 16 godina ne smiju koristiti internetsku stranicu. Niti jedan dio internetske stranice nije dizajniran na način da privuče bilo koga tko je mlađi od 16 godina.

Koja je pravna osnova obrade osobnih podataka?

Kupac unosom svojih osobnih podataka te potvrdom (klikom) o prihvaćanju Općih uvjeta poslovanja i ove Izjave o privatnosti sklapa ugovorni odnos koji je temelj za kupnju proizvoda i usluga po izboru kupca na internet stranici, a koji je sadržan u Općim uvjetima poslovanja te je stoga obrada tih osobnih podataka zakonita jer se poduzimaju radnje na zahtjev Kupca radi realizacije kupnje proizvoda i usluga po narudžbi Kupca.

Korisnik koji se prijavljuje za primanje obavijesti o proizvodima i akcijama unosom svojih podataka na internet stranici te dvostrukom potvrdom ispravnosti mail adrese, daje privolu za obradu svojih osobnih podataka. Privolu Korisnik može povući u svakom trenutku obaviješću na mail adresu službenika za zaštitu osobnih podataka szzop@tia-mobiteli.hr

S kojim primateljima TIA dijeli osobne podatke?

TIA neće dijeliti osobne podatke Kupca odnosno Korisnika s drugim stranama osim u slučajevima navedenim u slijedećoj točki i u situaciji kada to pozitivni propisi zahtijevaju.

TIA će kada to zahtijeva realizacija ugovora za kupnju proizvoda ili usluga po narudžbi Kupca podijeliti osobne podatke Kupca s:

  • Pružateljima usluga distribucije robe s kojima ima ugovor te u tu svrhu za ispunjavanje narudžbi, isporuku paketa, slanje zemaljske pošte i e-mail pošte. Pružatelj usluga distribucije može od Kupca zatražiti na uvid njegovu osobnu iskaznicu u trenutku isporuke paketa prilikom osobnog preuzimanja robe, a sve u svrhu realizacije usluge isporuke paketa i evidencije o tome tko je preuzeo paket. Ako Kupac odbije dati ove podatke, paket mu neće biti uručen.
  • Pružateljima usluga ovlaštenog servisa u slučaju da Kupac podnese prigovor, reklamira proizvod te je potreban pregled proizvoda ili zatraži uslugu servisiranja proizvoda koji je kupio a sve u svrhu realizacije usluge popravka, servisiranja ili pregleda proizvoda od strane ovlaštenog servisa.
  • Sponzorima nagradnih natječaja u procesu predaje nagrade dobitniku nagrade, kada TIA koji je organizator nagradnog natječaja u pravilima nagradnog natječaja naznači da će isporuku nagrade dobitniku organizirati sponzor.

Obrada osobnih podataka u procesu plaćanja kreditnim i debitnim karticama

TIA u trenutku plaćanja na internet stranici, kao uvjet plaćanja proizvoda i usluga kreditnim ili debitnim karticama traži privolu Kupca za aktivaciju procesa plaćanja putem trgovačkog društva Hrvatski telekom d.d., Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10110 Zagreb, pružatelja usluge procesiranja i naplate (kreditnih ili debitnih ) kartica, ugovornog partnera TIA i Izvršitelja obrade osobnih podataka. U tu svrhu osobni podaci Kupca (ime i prezime Kupca, adresa Kupca, podaci s kartice Kupca) su privremeno pohranjeni kod Hrvatskog telekoma d.d., Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10110 Zagreb, koji te podatke pohranjuje u skladu s PCI DSS certifikacijom, najvišim stupnjem zaštite i čuvanja povjerljivih podataka. Kupac aktivira proces obrade i naplate kartica potvrdom (klikom) na link “plati”.

TIA ni u jednom trenutku ne raspolaže, ne prikuplja niti obrađuje osobne podatke unesene u svrhu procesiranja i naplate kartica. Upućuju se Kupci da se informiraju o obradi osobnih podataka od strane Hrvatskog telekoma d.d. na internet stranici na kojoj se odvija proces plaćanja.

Izjava o sigurnosti online plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

ax mcsc vbv CorvusPay

Razdoblje u kojem će osobni podaci biti pohranjeni

TIA pohranjuje osobne podatke registriranih Kupaca internet stranice na razdoblje dok se ostvaruje svrha obrade, a to je razdoblje do trenutka do kada je aktivna registracija i šest mjeseci nakon prestanka registracije Kupca u kojem razdoblju će biti riješene eventualne reklamacije iz prethodnog razdoblja. TIA pohranjuje osobne podatke registriranih Korisnika primatelja obavijesti o proizvodima i akcijama na razdoblje dok se ostvaruje svrha obrade, a to je razdoblje do trenutka do kada je aktivna registracija.

Pristup i ispravak osobnim podacima

Kupac i Korisnik u svakom trenutku ima mogućnost pristupa svojim osobnim podacima po registraciji na stranici te pristupom na “Korisnički podaci” gdje Kupac može revidirati svoje osobne podatke koje je podijelio s TIA Kupac i Korisnik može zatražiti i dobiti od TIA cjelovitu informaciju o osobnim podacima koji su pohranjeni, kao i ispravak istih slanjem e-mail poruke na mail adresu službenika za zaštitu osobnih podataka: szzop@tia-mobiteli.hr.

Brisanje osobnih podataka (pravo na zaborav)

Kupac i Korisnik ima pravo u bilo kojem trenutku zatražiti brisanje osobnih podataka (pravo na zaborav). Kupac to može učiniti zahtjevom na mail adresu službenika za zaštitu osobnih podataka szzop@tia-mobiteli.hr i podaci će biti izbrisani bez odgađanja. Korisnik ima mogućnost podnošenja zahtjeva za brisanje u svakoj obavijesti koju primi od TIA putem e-maila, odnosno može poslati e-mail poruku na mail adresu službenika za zaštitu osobnih podataka szzop@tia-mobiteli.hr u kojoj navodi da se njegovi osobni podaci izbrišu.

Pravo na prigovor

Ako unatoč svim poduzetim mjerama za zaštitu osobnih podataka smatrate da imate osnove za prigovor, javite se na mail adresu službenika za zaštitu osobnih podataka szzop@tia-mobiteli.hr.

Također imate pravo na prijavu nadzornom tijelu Agencije za zaštitu osobnih podataka.

Sigurnosne mjere zaštite osobnih podataka

Prikupljeni podaci su u elektroničkom obliku i zaštićeni SSL certifikatom koji enkriptira podatke i tako osigurava da se komunikacija između računala Kupca odnosno Korisnika i TIA odvija sigurnim protokolom. Zaštita podataka uzima se ozbiljno i poduzimaju se razne mjere opreza kako bi osobni podaci bili zaštićeni. Nažalost, niti jedan prijenos podataka preko interneta, ili bilo koje bežične mreže ne može biti 100% siguran. Kao posljedica toga, iako se provode razumne zaštitne mjere za zaštitu podataka ne može se jamčiti zaštita bilo koje informacije prenesene na ili s internet stranice TIA, te nije odgovorna za radnje bilo koje treće strane koja takve informacije primi. TIA se može odlučiti na pohranu osobnih podataka kod pružatelja usluga unutar EU, a samo izvanredno izvan EU. To će učiniti samo ako za tu zemlju postoji odluka Europske komisije o primjerenosti i ako je ugovoreno jamstvo te pridržavanje obvezujućih propisa o zaštiti osobnih podataka.

Izmjena Izjave o privatnosti

Ovu Izjavu o privatnosti, TIA može izmijeniti u bilo kojem trenutku objavljivanjem izmijenjenog teksta Izjave o privatnosti na internet stranici. Zato TIA poziva Kupce i Korisnike da povremeno pregledaju ovu Izjavu o privatnosti na kojoj će biti označene nove izmjene, ako ih je u prethodnom periodu bilo. Ako se Kupac ili Korisnik ne slaže s ovom Izjavom o privatnosti, upućujemo Kupca i Korisnika da napusti te ne pristupa i ne koristi internetsku stranicu TIA. Izmjena izjave o privatnosti stupa na snagu odmah nakon objave na internetskoj stranici tia-mobiteli.hr. Nastavak uporabe internetske stranice TIA od strane Kupca i Korisnika nakon stupanja na snagu izmjena, podrazumijeva da Kupac i Korisnik potvrđuje i prihvaća izmijenjenu Izjavu o privatnosti.

Pravila o postupanju s “kolačićima”

Kolačići i druge tehnologije za praćenje mogu se koristiti na internet stranici na razne načine, npr. kako bi internet stranica tia-mobiteli.hr funkcionirala, za analizu prometa ili u marketinške svrhe.

Kolačić (engl. Cookie) je podatak male veličine koji web stranica pohranjuje u računalo ili mobilni uređaj posjetitelja. Kolačić dozvoljava web stranici da “zapamti” akcije posjetitelja iz prethodnih posjeta. Većina preglednika dopušta upotrebu kolačića, ali korisnik ih u svakom trenutku može obrisati ili u pregledniku postaviti zabranu pohrane istih. Najčešći razlozi korištenja kolačića su: identifikacija posjetitelja, pamćenje specifičnih preferencija korisnika, pomoć pri unosu informacija koje su već unesene prilikom prethodnih posjeta, skupljanje podataka za analize te promotivne kampanje.

Kolačići se mogu klasificirati kao:

Privremeni kolačići (Session cookies) – pohranjuju se na računalu, te se automatski brišu nakon zatvaranja web-preglednika. Omogućuju internetskoj stranici da dobije privremene podatke, poput komentara ili stanja košarice za kupnju.

Trajni kolačići (Persistent cookies) – ostaju u vašem web pregledniku i nakon zatvaranja i obično imaju rok isteka. Tia-mobiteli.hr koristi trajne kolačiće kako bi olakšali pristup registriranim korisnicima. Pohranjuju podatke kao što su korisničko ime i lozinka, što omogućuje da koristite funkcionalnost “zapamti me” prilikom prijavljivanja, tako da ne morate upisivati korisničko ime i lozinku svaki puta kada posjećujete tia-mobiteli.hr.

Kolačić od prve strane – oni dolaze s web stranice koju ste posjetili, a mogu biti privremeni ili stalni. Omogućavaju web stranicama da spreme podatke koji se koriste kada korisnik ponovno posjeti web stranicu.

Kolačići od treće strane - postoji nekoliko vanjskih servisa koji korisniku spremaju limitirane kolačiće (Facebook, Google Analytics i AdWords).

Ovi kolačići nisu postavljeni od strane TIA, te najčešće služe kao pomoć pri tumačenju ponašanja korisnika i u marketinške svrhe.

Koje su Vam opcije dostupne?

U postavkama pretraživača kao što su Internet Explorer, Safari, Firefox ili Chrome možete odrediti koje kolačiće želite prihvatiti a koje čete odbiti. Mjesto na kojem možete pronaći postavke ovisi o vrsti Vašeg pretraživača. Putem opcije “pomoć” u Vašem pretraživaču pronađite postavke koje trebate.

Ako odaberete opciju da ne želite prihvatiti određene kolačiće, možda nećete moći koristiti određene funkcije na internet stranici TIA.



Ivana Oslaković, direktor
TIA MOBITELI d.o.o.
Donja Reka 39C
10450 Jastrebarsko
OIB: 32044616609
t.: +385 (0)95 9112 912

Službenik za zaštitu osobnih podataka (GDPR):
e.: szzop@tia-mobiteli.hr