Košarica 0

Informacije za kupce

  • Uvjeti kupnje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata, odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) je tvrtka TIA d.o.o., a Kupac robe je posjetitelj internet trgovine koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga prodavatelju.
  • Prilikom narudžbe Kupac prihavaća uvjete kupovine koji su ovdje navedeni. Na sve slučajeve koji nisu ovdje definirani, primjenjuju se zakoni Republike Hrvatske.
  • Putem internet trgovine Prodavatelja omogućena je kupnja svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavatelja.
  • Sve cijene su s PDV-om.
  • Transakcijska valuta je hrvatska kuna (Kn).
  • Prodajno mjesto nalazi se u Republici Hrvatskoj.
  • Svi proizvodi su uvezeni preko ovlaštenih uvoznika i dobavljača za Republiku Hrvatsku i isporučuju se sa jamstvenim listovima, uputstvima i svom ostalom dokumentacijom predviđenom zakonima.
  • Prodavatelj nastoji putem ovih stranica pružiti posjetiteljima i kupcima što točnije informacije o proizvodima, tehničke specifikacije, cijene i dostupnost. Na žalost, s obzirom da podaci dolaze iz mnogo različitih izvora, ne možemo jamčiti 100%-tnu točnost svih podataka na našim web stranicama. Hvala na razumijevanju!
  • Prodavatelj zadržava pravo promjene cijene i bilo kojih drugih informacija, bez prethodne najave!
  • Svi naši uređaji rade na svim mobilnim mrežama, tj. podržani su svi operateri.
  • IMAJU JAMSTVO 24 MJESECA OD DANA KUPNJE, izuzev Applea koji ima tvorničko jamstvo od 12 mjeseci.
  • Jamstva se ostvaruju u ovlaštenim servisima unutar Hrvatske. Po potrebi, za uređaje koji nemaju ovlašteni servis u HR, ili zbog nekih razloga uređaj nema adekvatnu servisnu podršku, uređaji se šalju na servis u zemlju porijekla (EU)
  • Svi uređaji imaju izbornik na hrvatskom jeziku izuzev uređaja koji to tvornički ne podržavaju.
  • Prema oznaci na kraju naziva (određenih) proizvoda može se iščitati zemlja/područje za koje je uređaj namijenjen:
    • EU - EUROPSKA UNIJA
    • DE - NJEMAČKA
Proizvodi se naručuju elektronskim obrascem i neopozivi su. Da bi proces narudžbe bio ispravan i potpun, kupac je dužan pravilno ispuniti obrazac za prijavu Troškovi dostave naplaćuju se 35 kn za područje cijele Hrvatske (osim otoka) za iznose kupnje do 2000 Kn. Ako je Iznos veći od 2000 Kn, dostava se ne naplaćuje. Ukoliko je pošiljka nestandardna (velike dimenzije ili masa), Prodavatelj će kontaktirati kupca radi dogovora o troškovima dostave. Proizvodi se dostavljaju putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta. Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt. Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od oštećenja u transportu. Roba je osigurana i od gubitka u dostavi, te ako Kupac ni nakon 7 dana od predaje narudžbe ne dobije nikakvu obavijest ili isporuku od Prodavatelja, mora ga obavijestiti kako bi Prodavatelj mogao osigurati pronalazak pošiljke ili poslati zamjensku. Rok isporuke ovisi o raspoloživosti artikala na lagerima glavnih uvoznika. Kontaktirajte nas kako bismo mogli precizirati rok isporuke. Kupac može preuzeti robu osobno u nekoj od naših poslovnica. U tom slučaju potrebno je pričekati obavijest prodavatelja da je roba pripremljena za isporuku. Naručene proizvode s troškovima dostave kupac će prodavatelju platiti:
  • gotovinom
  • pouzećem
  • općom uplatnicom ili virmanom
  • kreditnim karticama (online).
    • MasterCard (Zagrebačka banka): 2-12 rata
    • Diners: 2-12 rata
    • Visa Avenue Mall: 2-12 rata
    • American express: jednokratno
    • Maestro svih banaka: jednokratno



U slučaju da kupac naruči robu i odbije je primiti, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova. U slučaju plaćanja kreditnom karticom, autorizacija iznosa je na čekanju i Prodavatelj će teretiti Kupčevu kreditnu karticu neposredno pred samu isporuku. Sve transakcije internetom zaštićene su sigurnosnim protokolom i TIA d.o.o. je ovlaštena od kartičnih kuća za sigurno poslovanje, i zajedno jamče kupcu sigurnost prilikom kupovine u našoj internet trgovini. T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).


Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
  • ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima
Zamjena reklamiranog proizvoda
Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 7 (sedam) dana od primitka na adresu dostave. Prodavatelj se obvezuje reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima (strujni adapteri, baterije i sl.). Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručnog priključivanja ili neprikladne upotrebe, strujnog udara i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti. Nakon isteka roka od 7 (sedam) dana, reklamacija i popravak mogući su u ovlaštenom servisu.
Prodavatelj će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno kroz obrazac za reklamacije (preuzmite ga ovdje). U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, trgovac će nadoknaditi kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom prodavatelja, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.

Otkazivanje ugovora
Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) radnih dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem na prodaja@tia-mobiteli.hr. Ugovor se smatra otkazanim kada prodavatelj primi pismenu obavijest. U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od 7 dana od otkazivanja ugovora. Proizvod(i) koje vraćate moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Korišteni proizvodi ne mogu se vratiti.
Pravo na otkaz ugovora kupac ima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača po Odsjeku IV, članak 72 koji govori o općim odredbama za ugovore sklopljene na daljinu.
  • svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovom članku Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od četrnaest dana,
  • u slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji , rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed
  • ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavaka 1.ovog članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe
Prodavatelj se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun ) u roku od četrnaest (14) radnih dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.

Isključenje prava na otkaz ugovora
Kupac nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru (kliknite za PDF):
  • prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani prekid ugovora,
  • prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju,
  • prodaji audio ili videozapisa, te računalnih programa koje je potrošač otpakirao,
  • prodaji knjiga i drugih publikacija.
Rješavanje sporova
U slučaju spora između kupca i prodavatelja, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje Centru za mirenje. Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Zagrebu. TIA d.o.o. se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici TIA d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.



PayWay